2021

    Een innoverend onderwijsproject over persoonsvorming in het rechtenonderwijs

    De Weerdt S., Gillard, E. & Lancksweerdt, E.


    In: Tijdschrift voor Onderwijsrecht en Onderwijsbeleid, 5, 480-490.

    Lees nu

    2009

    Oei, ik groei. Ontwikkelen in de zijnstroom.

    De Weerdt, S. & Elsen, D.


    In Develop. Kwartaaltijdschrift over human resource development.

    Lees nu

    2007

    Het vuur brandend houden

    De Weerdt, S., Stellamans, A., Bouwen, R. Baeijaert, L. & Claus, M.


    In Develop. Kwartaaltijdschrift over human resource development, 3, 76-87.

    Lees nu

    2006

    Identity transformation as an intercontextual process

    De Weerdt, S., Bouwen, R. & Martens H.


    Industry & Higher Education, October, 317-326.

    Read now

    2002

    Developing Professional Learning Environments: model and application

    De Weerdt, S., Corthouts, F, Martens, H., & Bouwen, R.


    Studies in Continuing Education, 24 (1), 25-38.

    Read now

    2000

    Establishing a relational field that fosters learning processes: some tentative propositions derived from trainee experiences

    Van Looy, B., Leliaert, A., De Weerdt S., Corthouts, F., & Broeckmans, J.


    European Journal of Work and Organizational Psychology, 9 (2), 189-209.

    Read now

    1999

    Dialoging. Exploring the dialectics.

    De Weerdt, S.


    Emergence. A Journal of Complexity Issues in Organizations and Management, 3 (1), 64-70.

    Read now

    1998

    'Achter de schermen.' Opleiding versus verandering?

    De Weerdt, S. & Corthouts, F.


    Opleiding en Ontwikkeling, december.

    Lees nu

    De Weerdt, S. & Elsen, D. (2009). Oei, ik groei. Ontwikkelen in de zijnstroom. In Develop. Kwartaaltijdschrift over human resource development.

    De Weerdt, S., Stellamans, A., Bouwen, R. Baeijaert, L. & Claus, M. (2007). Het vuur brandend houden. In Develop. Kwartaaltijdschrift over human resource development, 3, 76-87.

    De Weerdt, S., Bouwen, R. & Martens H. (2006). Identity transformation as an intercontextual process. Industry & Higher Education, October, 317-326.

    De Weerdt, S., Corthouts, F, Martens, H., & Bouwen, R. (2002). Developing Professional Learning Environments: model and application. Studies in Continuing Education, 24 (1), 25-38.

    Van Looy, B., Leliaert, A., De Weerdt S., Corthouts, F., & Broeckmans, J. (2000). Establishing a relational field that fosters learning processes: some tentative propositions derived from trainee experiences. European Journal of Work and Organizational Psychology, 9 (2), 189-209.

    De Weerdt, S. (1999). Dialoging. Exploring the dialectics. Emergence. A Journal of Complexity Issues in Organizations and Management, 3 (1), 64-70.

    De Weerdt, S. & Corthouts, F. (1998) . 'Achter de schermen.' Opleiding versus verandering? Opleiding en Ontwikkeling, december.

    We value your privacy

    We use cookies only to enhance your browsing experience. By clicking "Accept", you consent to our use of cookies.